nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Prin noua campanie promotionala, Skol umple buzunare dintr-o alunecare

Marca de bere Skol lanseaza din aceasta luna campania promotionala „Skol umple buzunare dintr-o alunecare”, prin care ofera consumatorilor sai sansa de a castiga opt premii in bani de pana la 30.000 de dolari fiecare si 150.000 de baxuri a cate 4 doze de bere Skol.

Totodata, incepand din aceasta primavara, marca de bere Skol revine in atentia consumatorilor cu o imagine proaspata. Skol se pozitioneaza ca fiind berea care te racoreste, o bere adresata persoanelor dinamice, increzatoare, tinere, cu umor, carora le place distractia.

 

„Din cercetarile efectuate anul trecut pe acest brand a reiesit faptul ca Skol este o bere care se bea usor si care poate fi consumata in orice moment al zilei de catre persoane dinamice si care asteapta ca aceasta marca sa le aduca un element de noutate in viata. De aceea, noua promotie vine ca o continuare fireasca a campaniei de imagine si se inscrie in istoria de comunicare a acestui brand care a oferit de-a lungul timpului elemente inedite. Spoturile Skol pe care le vedem astazi sunt primele dintr-o serie ce urmeaza sa contureze o personalitate mai proaspata, „refreshing”, a brandului. Ca element de noutate, am ales simbolul „S” care prin grafica sa reprezinta alunecarea usoara si poate fi usor retinut de consumatori” declara Catalin Ignat, director de marketing URBB.

 

Odata cu noua pozitionare, marca de bere Skol lanseaza campania promotionala „Skol umple buzunare dintr-o alunecare” prin intermediul careia consumatorii care gasesc capacele norocoase au sansa sa castige pana la 30.000 de dolari fiecare sau doze de bere Skol. Valoarea totala a premiilor puse in joc prin aceasta campanie este de 600.000 $. Promotia inceputa la 1 martie, se desfasoara la nivel national si dureaza pana pe 31 mai.

 

La promotia Skol participa toate sticlele de bere Skol de 0.5 litri care au inscriptionat in interiorul capacului unul dintre mesajele: "Ai castigat $”, „Ai castigat 4 doze de 0,5l” sau „E limpede ca-i buna!”, iar pe spatele sticlei - o eticheta distincta cu informatii referitoare la promotie. Cu mesajul "Ai castigat $”, participantii la promotie pot obtine unul din cele opt premii in bani: 30.000$, 20.000$, 15.000$, 10.000$, 8.000$, 7.000$, 6.000$, 5.000$, dupa validarea capacului. Promotia este dezvoltata impreuna cu agentia Tempo Advertising si este sustinuta prin spoturi TV si prin promotii la punctele de vanzare.

 

Elementul inedit al promotiei il constituie comunicarea acesteia prin intermediul semnului „S”. Fiecare castigator al premiilor in bani isi poate dimensiona singur castigul. Consumatorul care a gasit in capacul de bere Skol mesajul „Ai castigat $” intra in posesia premiului participand la un moment filmat unde va fi prezent un panou in forma de „S” pe care vor fi dispuse opt casute. Fiecare casuta ascunde unul dintre premiile in bani amintite, dispuse aleator. Castigatorul are dreptul sa deschida o casuta. Aceasta va fi indicata de catre castigator prin apasarea unuia din cele opt butoane plasate pe un pupitru de comanda care va avea aceeasi forma ca si panoul. Premiile constand in bani se ridica de la sediul URBB aflat in B-dul Biruintei, nr. 89, Ilfov, in termen de doua saptamani de la data validarii premiului castigat in momentul filmat.

 

Premiile in bere se ridica de la sediul URBB, de la filialele URBB din tara, de la unul din sediile distribuitorilor autorizati de URBB, de la unul dintre magazinele apartinand benzinariilor Shell sau Mol sau de la magazinele autorizate.         Informatii suplimentare cu privire la modalitatea prin care participantii pot intra in posesia premiului si orice alte detalii referitoare la promotie se pot obtine de la numarul de telefon al campaniei - “infoline” 021/205 50 99 (de luni pana vineri, intre orele 09:00 si 17:00), direct la sediul organizatorului (de luni pana vineri, intre orele 09:00 si 17:00) sau pe site-ul www.skolbeer.ro.

 

Marca Skol ocupa locul patru in topul celor mai vandute beri din intreaga lume. Prezenta in 31 de tari, Skol face parte din portofoliul grupului Carlsberg. In Romania, este una dintre primele marci de bere premium local, avand o notorietate de 97%.

Data publicării: 16 Martie 2005 | 13:53
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server