nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Saatchi & Saatchi se antreneaza impreuna cu Sensiblu pentru a celebra “eternul feminin”

Saatchi & Saatchi lanseaza o noua campanie tactica pentru Sensiblu.

Dezvoltarea si testarea creatiei s-a finalizat cu o noua campanie tactica intitulata "Atrenamentul” ce se va desfasura in perioada 13 februarie – 31 martie. Campania are ca suporturi media TV, presa scrisa (reviste de lifestyle; ghiduri TV), Internet si materiale promotionale dispuse in farmaciile Sensiblu.

 

Spotul TV are ca punct de plecare sarbatorile ce rasfata femeia (Sfantul Valentin, 1 Martie si Ziua Femeii). Pentru aceste sarbatori, femeile se pregatesc sa primeasca un cadou, mesajul principal al campaniei fiind – “In Sensiblu, gasesti cadouri potrivite pentru femeile din viata ta”.

 

«  Intr-o epoca in care nu mai exista demult personaje ca Dulcineea sau Julieta, cånd sub balcoane nu se mai aud acorduri de chitara, ci eventual vibratiile vreunui subwoofer schelalaind cåte o manea dezacordata, exista totusi o reminiscenta a timpurilor in care femeii i se aduceau omagii si ofrande. O perioada compensatorie, in care conditia feminina redevine prezenta si recunoscuta - Luna Femeii. Un scurt ragaz de la dezavantajele egalitatii intre sexe, in care asteptam sa redevenim in ochii celor din jur acele Juliete de altadata. Surprinse si incåntate de diversele echivalente ale serenadelor sub balcon. Campania « Antrenamentul » ilustreaza printr-o exagerare acest ritual al asteptarii prin care trece fiecare dintre reprezentantele sexului frumos » - spune Raluca Ciupercescu, Group Creative Director Saatchi & Saatchi.

 

Echipa care a realizat campania: Sensiblu- Lucian Neacsu –Marketing Director, Roxana Firmanciuc - Customer Relationship Manager si Sorina Manafu - Communication Coordonator; Saatchi & Saatchi: Raluca Ciupercescu – Group Creative Director, Alexandra Zabunov – Senior Art Director, Alina Fischetti – Account Director, Alina Nisipeanu – Senior Account Executive, Razvan Angelescu – Audio Video Production Manager, Anda Siminica – Print Production Manager.

 

Incepand cu Ziua Indragostitilor si pana la sfarsitul lunii martie, Sensiblu celebreaza "eternul feminin" printr-o noua experienta de cumparare: oricine achizitioneaza in aceasta perioada de la Sensiblu produse cosmetice beneficiaza nu numai de atentia consilierilor specializati care te sfatuiesc care sunt cele mai potrivite cosmetice pentru persoana iubita, ci si… de mici "atentii" de sezon: bomboane de ciocolata in zilele de 1 si 8 Martie si felicitari cu mesaje celebre de dragoste. Mai mult decat atat, in functie de cumparaturile facute, se pot primi si alte cadouri care reflecta grija Sensiblu fata de clientii fideli.

Data publicării: 02 Martie 2005 | 15:06
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Romexterra Bank lanseaza alte doua carduri VISA

Sarmalele Reci ataca Nord-Vestul la sfirsit de saptamina

David Beckham, Jennifer Lopez si Beyonce Knowles intr-o noua super-reclama Pepsi!

Nicolau pleaca de la TVR

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server