nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Nokia pune la bataie 100 de milioane de lire sterline pentru lansarea Nokia N-Series

Nokia a numit agentia Lowe Worldwide pentru campania globala care va pormova noile terminale din Seria N. Bugetul campaniei este de 100 de milioane de lire sterline.

Mutarea reprezinta o lovitura puternica pentru Grey, agentia care  s-a ocupat pana acum de contul Nokia. Producatorul finlandez de terminale mobile a decis sa puna la bataie intreg bugetul de promovare disponibil pentru sustinerea lansarii noii game de produse, care permit receptionarea de semnal TV pe telefoane mobile.

 

Pentru Lowe, care a trecut de curand prin momente grele o data cu pierderea unor conturi majore din protofoliu in ultimile luni, contractul semnat cu Nokia reprezinta o adevarata gura de oxigen. Luna trecuta agentia l-a inlocuit pe directorul executiv Matthew Bull cu fostul sef de la Grey Londra, Garry Lace.

Data publicării: 09 Februarie 2005 | 13:53
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server