nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Bridge Communication a realizat primele spoturi TV ale marcii Krax pentru Star Foods

Pornind de la pozitionarea dezvoltata in 2004 Bridge Communication a realizat primele doua spoturi TV pentru gama de produse KRAX apartinand companiei Star Foods. Aceste spoturi semnifica inceputul campaniei integrate de comunicare pe care agentia o realizeaza pentru produsele Krax.

“Crezul Bridge Communication consta in construirea cu profesionalism a unor marci puternice si solide pe termen lung. Urmand aceasta linie si in parteneriatul nostru cu Star Foods a venit acum momentul realizarii primelor spoturi pentru Krax care vor prezenta o fundatie solida pentru dezvoltarea acestei marci” afirma George Nicolae, managing partner Bridge Communication.

 

Cele doua spoturi TV, “Autobuzul’ si “Liceul” surprind comportamentul real, de zi cu zi, al liceenilor. Pentru liceeni Krax nu inseamna doar o varietate de produse snacks, ci o atitudine si un mijloc de a-si exprima individualitatea. Krax trebuie savurat cand vrei sa te faci ascultat si remarcat doarece “Krax vorbeste pe limba ta”.

 

“Realizarea acestor spoturi este un moment important pentru compania noastra. Dupa  etapa de realizare a noii pozitionari pentru Krax, acum venim cu primele spoturi din istoria acestei marci. Prin aceste realizari Star Foods isi intareste imaginea sa de companie moderna, pregatita sa raspunda prompt la cerintele consumatorilor sai” a declarat Marius Dumitrascu, brand manager Krax.

 

Dezvoltându-se sub sloganul “Building Brands. That Last” Bridge Communication este o agentie de publicitate care ofera servicii strategic-creative bazate pe o adanca intelegere a pietei si a consumatorilor.

 

Star Foods este o companie multinationala specializata in producerea si distributia de produse alimentare de larg consum. In Romania compania este unul din liderii pietei de chips si snacks prin binecunoscutele sale marci Star Chips, Krax, Mr.Snaki si Star Pop Corn.

De la sfarsitul anului 2004 Star Foods face parte din grupul PepsiCo, liderul mondial din industria alimentara.

 

Echipa care a realizat acest proiect este compusa din Afrodita Blasius, managing director, George Nicolae, managing director, Stefan Marinescu, copywriter, din partea Bridge, Marius Dumitrascu, brand manager Krax,  regizorul Alex Maftei si Florin Patrascu, producator din partea Multimedia Est.

Data publicării: 15 Februarie 2005 | 16:25
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server