nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Coca-Cola light te vrea celebru!

Incepand cu data de 27 septembrie Coca-Cola light lanseaza campania Coca-Cola light te vrea celebru”. Campania va dura pana la data de 27 noiembrie 2004.

„Coca-Cola light te vrea celebru” este o campanie inovatoare pentru piata romaneasca si are ca scop alegerea barbatului Coca-Cola light, cel care va fi pentru urmatorul an imaginea marcii in Romania.

 

Campania de selectare a barbatului Coca-Cola light va cuprinde patru etape: preselectia, votarea online, training camp si show-ul final.

 

Preselectia participantilor, sub numele de Caravana Coca-Cola light, se va desfasura in perioada 2-24 octombrie in 11 orase din tara: Constanta, Craiova, Oradea, Timisoara, Sibiu, Baia Mare, Cluj Napoca, Brasov, Bacau, Iasi si Bucuresti.

 

Caravana Coca-Cola light va organiza in cele 11 orase cate o petrecere pentru a-i selecta pe acei barbati care transmit cel mai bine personalitatea marcii Coca-Cola light. Candidatii selectati vor fi afisati pe site-ul special creat pentru aceasta campanie: www.Coca-ColalightMan.ro.

 

Cei care au pierdut petrecerile Coca-Cola light pot urmari secvente din acestea in emisiunea „E timpul sa fii celebru” de pe Acasa TV incepand cu 11 octombrie.

 

Votarea online va avea loc intre 25 octombrie – 7 noiembrie, urmand ca din toti candidatii sa fie alesi 10 finalisti. Cei care isi vor vota participantii favoriti vor avea ocazia sa castige, prin tragere la sorti, o multime de premii: mouse-pad-uri si mouse-uri Coca-Cola light, abonamente pe un an la revistele Cosmopolitan, Elle, FHM, Tabu si Viva, telefoane mobile Motorola V220 si marele premiu: un aparat foto digital Olympus C310 Zoom.

 

In perioada 8 - 18 Noiembrie 2004 pe site-ul va fi organizata o noua sesiune de votare, unde fiecare vizitator al site-ului va putea vota unul din cei 10 finalisti.

 

Inaintea show-ului final, cei zece concurenti vor fi invitati la o sesiune de training de maxim 10 zile, care va permite evaluarea calitatilor lor.

 

In timpul show-ului final, care va fi televizat, va fi ales castigatorul concursului de catre un juriu, pe baza evolutiei din timpul training-ului, din timpul show-ului final si pe baza punctajului obtinut in ultima perioada de votare.

 

Marele castigator va fi imaginea Coca-Cola light in Romania pentru urmatorul an, va primi un premiu de 10,000 de USD, va participa la sedintele foto, precum si la evenimentele de relatii publice.

 

„Coca-Cola light te vrea celebru” va fi comunicata publicului prin spoturi TV si radio, materiale la punctele de vanzare si campanie de relatii publice.

 

Sticla 0,5L PET argintie - o inovatie pe piata romaneasca - care reflecta perfect spiritul modern, revolutionar al marcii, si care este folosita si pentru aceasta campanie, a fost introdusa anul trecut, cu un succes imens in randul consumatorilor, cu ocazia lansarii campaniei „Coca-Cola light te provoaca la stralucire!”. 

 

Miruna Raclaru, Coca-Cola Brand Manager: „Coca-Cola light man este o provocare  pentru piata romaneasca si speram sa-i incite pe consumatorii de Coca-Cola light sa participe si mai ales sa voteze barbatul Coca-Cola light. Acest concurs a fost un real succes in tarile din Europa unde a mai fost implementat: Austria, Germania, etc. si cred ca si in Romania exista toate premisele pentru ca „Coca-Cola light man” sa devina subiectul despre care va vorbi toata lumea in urmatoarele doua luni.”

 

In paralel cu acest concurs, se va desfasura o campanie promotionala in magazine care ii va rasplati pe consumatorii de Coca-Cola light. Campania a fost lansata pe     27 septembrie si va dura pana la data de 14 noiembrie 2004. In aceasta perioada, ambalajele promotionale de Coca-Cola light de 0,250L RGB si PET de 0,5L, 1,0L si 2,0L vor purta sub capace peste 100.000 de premii.

 

Premiile campaniei promotionale, si constau in 10 laptop-uri Apple Powerbook G4, 100 camere foto Olympus C310, 100 de telefoane mobile Motorola V220 si 100.000 de multipack 4x0,5L PET de Coca-Cola light. Valoarea totala a premiilor este de 257.000 EURO.

Data publicării: 30 Septembrie 2004 | 13:15
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Flash Video de la Macromedia este exclusiv online pentru concursul de film de scurt metraj de la Amazon Theater

Symantec a primit un nou patent pentru Key Information Security Technology

Cohn&Jansen aduce agentia olandeza de comunicare KesselsKramer la Bucuresti!

Prin noua campanie promotionala, Skol umple buzunare dintr-o alunecare


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server