nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Universal McCann a castigat conturile Chevrolet, Opel, Saab si Vauxhall pe 45 de piete din Europa

General Motors Europe a incredintat agentiei Universal McCann conturile de media planning si media buying din intreaga Europa pentru brand-urile Opel, Vauxhall, Saab si Chevrolet, incepand cu data de 1 ianuarie 2005.

“Acesta este un mare pas inainte, atat in ceea ce priveste constanta nivelului ridicat al serviciilor oferit echipelor noastre de marketing, cat si pentru realizarea unor economii pe scara larga”, afirma Jonathan Browning, GM Europe’s Vice President Sales, Marketing and Aftersales. “Proiectul este un bun exemplu pentru a demonstra dorinta noastra de a ne dezvolta multiplele brand-uri pe diferitele piete din Europa.”

 

Universal McCann are o retea de sucursale regionale care pot reflecta perfect prezenta GM in Europa. Relatiile deja existente pe diversele piete unde McCann acopera media planning si media buying pentru GM vor continua. In ceea ce priveste sectorul de automobile, grupul McCann se dedica exclusiv General Motors.

 

Contractul s-a realizat la timp pentru ca echipele agentiei sa planifice si sa execute campania de media buying pentru a sustine o ofensiva puternica din partea produsului. GM va introduce pe piata din Europa, in urmatorii cinci ani, 45 de modele si variante noi.

Data publicării: 17 Decembrie 2004 | 14:27
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server