nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Mercury Promotions a organizat cea de a patra editie a Conferintei de vanzari si marketing COCA-COLA HBC

Coca-Cola HBC a organizat, cu sprijinul Mercury Promotions, cea de-a patra editie a Conferintei Nationale de Vanzari si Marketing a CCHBC. Evenimentul a fost gazduit de catre Teatrul National I.L. Caragiale din Bucuresti si a reunit peste 900 de persoane din cadrul fortei de vanzari a CCHBC.

Conferinta anuala a CCHBC este momentul în care performanta, pasiunea si dedicarea fiecarui membru al echipei - team leaders, regional sales managers, membri ai board-ului - sunt recunoscute si celebrate, iar obiectivele pentru noul an duc mai departe preocuparea permanenta pentru inovatie si calitate, pentru performante si standarde ridicate. Sub sloganul “Împreuna suntem unici!”, editia din 2005 a promovat conceptul de unicitate a echipei Coca-Cola, corelat cu marile simboluri ale unicitatii precum descoperirea Americii, coloana Infinitului, cascada Niagara, Golden Gate si, nu în ultimul rand, Muzeul Coca-Cola din Altlanta.

 

Gazda evenimentului organizat de Mercury Promotions a fost Mihai Calin, iar momentele-cheie ale conferintei au prezentat vanzarea navetei cu numarul 100 milioane, considerat evenimentul anului 2004 pentru Coca-Cola, revenirea Domnului Calin Dragan pe pozitia de General Manager al Coca-Cola HBC Romania, precum si momente special concepute pentru a puncta evolutia unora dintre brandurile Coca-Cola, respectiv Coca-Cola Light, Fanta, Dorna, Nestea si Cappy, toate sustinute artistic de catre nume mari precum Dan Puric si Carmen Ungureanu, Wilmark si trupa Gloria.

 

Momentul de maxima intensitate a conferintei s-a derulat în fata Teatrului National prin aprinderea unei sticle impresionante de Coca-Cola, de peste 8 m înaltime si formata din mii de beculete rosii, simbol a ceea ce poate declansa forta unei echipe unice. Focurile de artificii au închis în mod spectaculos evenimentul.

 

Echipa care a facut ca evenimentul sa fie cu adevarat unic a fost reprezentata,din partea Coca-Cola, de: Sorana Man - CSD Manager, Ionut Lefter - National Events Coordinator, Mihaela Daminescu - Marketing Trainee, Laura Simion - POP Development Coordinator, Polixenia Iordachescu - Marketing Trainee, Andreea Dorobantu - POP Coordinator, Stefan Mocanu - Events Coordinator Bucharest, iar din partea Mercury Promotions: Mihaela Radulescu – Client Service Director, Carmen Dinu – Account Manager, Monica Tanasoiu – Account Executive, Darlan Moraes Jr. - Creative Director, Ruxandra Petrescu - Creative Group Manager, Silvia Gheorghe – Copywriter, Alexandru Micu - Art Director, Melania Ghiga – PR & Special Events Manager, Alexandra Onescu – Special Events Executive, Claudia Niculae – Special Events Executive, Bianca Petre - Senior Production.

Data publicării: 14 Februarie 2005 | 16:08
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Akamai si Macromedia anunta disponibilitatea solutiei Flash Video on-demand

Sarmalele Reci ataca Nord-Vestul la sfirsit de saptamina

Romexterra Bank lanseaza alte doua carduri VISA

Logitech – vanzari record: 25 de milioane de WebCam-uri vandute

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server