nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Nestlé, liderul pietei de napolitane, îsi dezvolta portofoliul Joe Crunch cu doua noi produse

Succesul pe care l-a avut JOE Crunch, batonul de napolitană învelit în ciocolată, a determinat compania Nestlé, liderul mondial al industriei alimentare, să lanseze în 2005 alte două noi provocări: JOE Crunch Choco Drops şi  JOE Crunch Peanuts.

Marca JOE - lider pe piaţa napolitanelor. Lansat pe piaţă în luna septembrie a anului trecut, batonul de napolitană JOE Crunch a înregistrat, în doar patru luni de la lansare, vânzări importante, atingând o cotă de 4,6% în valoare pe piaţa batoanelor de ciocolată, aşa cum arată un studiu al agenţiei ACNielsen România. Conform studiului, JOE a câştigat poziţia de lider de piaţă în 2004, în ce priveşte valoarea vânzărilor de napolitane ambalate în România, înregistrând o creştere de piaţă de 8 puncte, de la 31% DJ04 (decembrie 2003 - ianuarie 2004) la 39% ON04 (octombrie -  noiembrie 2004).

 

Conform estimărilor Nestlé, piaţa de napolitane din România absoarbe anual aproximativ 9.000 de tone în segmentul napolitanelor ambalate. În ultimii ani, această piaţă se înscrie
într-un trend ascendent, atât în volum, cât şi ca valoare, tendinţă ce va continua şi în 2005.

 

Lansarea batonului de napolitană JOE Crunch pe piaţa românească a fost un succes. Ne aşteptăm ca noul portofoliu să tripleze vânzările pentru gama JOE Crunch şi să-i dubleze cota de piaţă pe segmentul batoanelor de ciocolată. JOE Crunch este produs de Nestlé în fabrica din  Timişoara la standardele de calitate de nivel internaţional şi este exportat în ţări precum Grecia, Liban, Iordania, Malta şi Egipt. În viitor vom extinde vânzările pentru cele trei sortimente şi în ţările din Estul Europei, astfel încât JOE Crunch să devină o marcă regională importantă.”, a declarat Angela Dinu, Group Brand Manager Confectionery în compania Nestlé România.

 

Românii consumă napolitane frecvent.  Un studiu al agenţiei GfK realizat anul trecut arată că peste 70% dintre români consumă napolitane frecvent şi foarte frecvent. De asemenea, potrivit ACNielsen România, în anul 2004 vânzările de napolitane ambalate au reprezentat, în volum, 32% din totalul vânzărilor de pe piaţa dulciurilor din România, fără a include bomboanele.

 

Conform studiului omnibus realizat de Synovate în decembrie 2004, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional de 1.500 de respondenţi cu vârste cuprinse între 18 şi 64 de ani, 57% dintre persoanele mai tinere de 35 de ani consumă napolitane ambalate cel puţin o dată la două săptămâni.

 

Majoritatea consumatorilor îşi doresc să experimenteze dulciuri cu gusturi şi forme noi. În topul preferinţelor acestora se află combinaţia de napolitană cu multă ciocolată. Astfel, prin cele două produse unice pe care le lansăm, dorim să răspundem aşteptărilor consumatorilor din România”, a precizat Angela Dinu.

 

Compania elveţiană Nestlé, liderul mondial al industriei alimentare, a fost înfiinţată în anul 1866 şi a pătruns pe piaţa românească în anul 1995. Compania Nestlé are, în ţara noastră, peste 500 de angajaţi, 350 lucrând la fabrica de la Timişoara şi 200 în Bucureşti. Milioane de consumatori din întreaga lume aleg zilnic produsele Nestlé, recunoscute pentru calitatea lor.

 

Angajamentul Nestlé în lume este de a oferi cea mai bună nutriţie oamenilor pe durata întregii zile, de-a lungul vieţii şi în întreaga lume, sub principiul „Good Food, Good Life”. Nestlé oferă consumatorilor produse de calitate cu valori nutriţionale ridicate, îmbunătăţindu-le starea psihică, mentală şi fizică.

Data publicării: 14 februarie 2005 | 16:12
tipăreşterecomandă

Citeşte:

JWT se relanseaza in toata lumea

David Beckham, Jennifer Lopez si Beyonce Knowles intr-o noua super-reclama Pepsi!

Biroscopul copywriter-ilor: saptamana 16-23 februarie

Akamai si Macromedia anunta disponibilitatea solutiei Flash Video on-demand

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server