nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Pentru Saatchi & Saatchi, anul 2005 reprezinta “The Year of the Inspirational Consumer”

2004 a fost anul in care Kevin Roberts, Worldwide Creative Director Saatchi & Saatchi a lansat conceptul Lovemarks prin publicarea cartii cu acelasi nume in Statele Unite, Marea Britanie, Australia, Noua Zeelanda, Franta, Ungaria, India, Brazilia si Bulgaria.

Kevin Roberts a sustinut de asemenea multiple prezentari in cadrul a numeroase companii, precum si in cadrul agentiilor Saatchi & Saatchi, impartasind lumii intregi faptul ca Lovemarks reprezinta viitorul de dincolo de marci. “Lovemarks sunt branduri foarte speciale, carismatice pe care oamenii le iubesc si le apara cu indarjire; produsele, serviciile si experienta creeaza legaturi emotionale de lunga durata cu consumatorii,” spune Kevin Roberts. Fenomenul se va imprastia si mai departe, anul acesta, odata cu publicarea cartii Lovemarks, in tari ca: Danemarca, China, Israel, Japonia, Rusia, Italia, Romania, Spania si Suedia. Lovemarks este o idee de impact global, adecvata oricarei limbi si culturi.

 

Fiecare dintre noi are unul sau mai multe Lovemark-uri. O marca, o persoana sau un loc apropiat de inimile noastre. Insa, conceptul inspirational consumer duce aceasta iubire mai departe. Iubirea acestora nu este pasiva, ci pro-activa, inspirational consumers fiind acei consumatori ce unt dispusi samearga oricat de departe in a-si arata loialitatea pentru Lovemark-urile lor.

 

Inspirational consumers sunt idealul celor ce lucreaza in marketing. Cu toate acestea, ei nu pot fi obligati, nici inventati. Inspirational consumers sunt rezultatul unor legaturi emotionale puternice pe care si le-au creat consumatorii cu marcile – este o relatie care evolueaza in mod natural. Unele marci o au, majoritatea nu.  

 

“Pe termen lung, strategia Lovemarks urmareste sa aduca marcile noastre mai aproape de oamenii carora ne adresam. Year of the Inspirational Consumer evidentiaza viziunea noastra conform careia singura modalitate prin care putem avea succes este de a convinge sau de a inspira oamenii sa cumpere sau sa vanda produsele si serviciile respective. Pana acum, a functionat excelent” a declarat Radu Florescu, Managing Director Saatchi & Saatchi Romania.

Data publicării: 03 Februarie 2005 | 16:47
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Tetra Pak se implica in procesul educational din Romania

Romexterra Bank lanseaza alte doua carduri VISA

Bridge Communication a realizat primele spoturi TV ale marcii Krax pentru Star Foods

Cea de-a doua zi de conferinte de la Gala Societatii Civile


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server