nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Noua campanie de promovare pentru SEAT Altea “MOBILITATE TOTALA: IN INTERIOR SI IN EXTERIOR”

Dupa ce a petrecut primul sau an pe piata, SEAT a lansat o campanie atractiva prin care se doreste promovarea modelului Altea cu ajutorul sloganului “Mobilitate totala: in interior si in exterior”.

Intreaga campanie a fost conceputa de agentia de publicitate Atlético International, iar spotul creat pentru televiziune este exceptional, fiind regizat de Gerard de Thame, un profesionist recunoscut in bransa.

 

Filmarile au avut loc la Barcelona, in cursul lunii decembrie, in special in locatiile in care a avut loc Forum 2004 si in vecinatatea unei zone recunoscuta pentru aerul sau boem, Poble Nou. Pentru a surprinde exterioarele in conditiile luminozitatii reduse din ultima luna a anului, astfel incat sa se scoata in evidenta orice linie a orizontului, camera video trebuie controlata strict, iar cerul isi schimba culoarea de la un cadru la altul, fiecare scena avand particularitatile sale.

 

Altea vs. metrou 

Spotul comercial face o paralela intre modelul Altea si metroul din capitala Catalunyei. Telul a fost gasirea unui dublu mesaj: ambele inseamna un mijloc de transport ce ofera spatiu interior extins si reprezinta cel mai rapid si mai direct mod de a ajunge dintr-un loc in altul.

 

Diferenta dintre masina si metrou reiese din agilitate si mobilitate, iar balanta se inclina in favoarea modelului Altea. Rapiditatea mai mare a automobilului, combinata cu nivelul mai mare de performanta si cu confortul sporit confera un avantaj creatiei celor de la SEAT. Combinatia acestor carcateristici a produs un rezultat perfect: “Noul ALTEA. Agilitate + Spatiu larg” este sloganul care incheie spotul de promovare.

 

Ecran impartit 

In mai multe momente ale reclamei, ecranul este impartit in doua - o alegere unica in istoria clipurilor promotionale pentru domeniul automobilelor.

 

Pentru a reusi aceasta diviziune, care intareste ideea simetriei si sincronizarii intre masina si metrou, echipa de creatie a desenat "linia de impartire". Aceasta sectiune transversala presupune cercetarea in texturi unice, pentru care au fost utilizate mai multe elemente infografice. Rezultatul final a constat intr-o linie de diviziune a carei calitate - din punct de vedere al grosimii si a culorii - s-a potrivit perfect cu fiecare cadru.

 

Spotul comercial este original si atractiv, reusind sa sparga limitele traditionale. Astfel se dovedeste ca SEAT Altea ofera o noua dimensiune, fiind un model care captiveaza cu designul sau inovativ si natura sa sportiva.

Despre SEAT Altea:

SEAT Altea, singurul automobil din clasa lui cu

  • 5 stele la protectia pasagerilor
  • 4 stele la protectia copiilor
  • 3 stele la protectia pietonilor

 

Sase premii in mai putin de un an:

  • Best Concept Car 2003, prezentat de Organizatia Europeana a Carosierilor;
  • Red Dot: Best of the Best, acordat de Centrul de Design Rhineland-Vestfalia (Germania);
  • „Autonis“, acordat de revistele germane Auto-Strassenverkehr si Mot;
  • Caravan Club Towncar of the Year Awards, in colaborare cu revista de limba engleza What Car?;
  • „Auto Trophy 2004“, acordat de revista auto germana Autozeitzung;
  • SEAT Altea primeste premiul special „Cel mai frumos automobil din lume 2004”
Data publicării: 23 Februarie 2005 | 15:15
tipăreşterecomandă

Citeşte:

VERITAS Software continua sa fie lider al aplicatiilor pentru fisierele de sistem, backup si arhivare

Arkeia: noua versiune a Server Backup a fost lansata la CeBIT Hanovra

O noua emisiune TV despre lumea publicitatii - SUCCESE DE MARCA, la TVRM

Curat, parfumat, natural catifelat - Dero 2in1 Aloe Vera

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server