nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Acum, la ALTEX oricine isi poate permite sa cumpere produse electronice, electrocasnice si IT&C

La inceputul lunii februarie, ALTEX a demarat o campanie de super reduceri de preturi, dorind sa isi invite clientii in cele peste 120 de magazine ale sale.

Ofertele speciale de preturi, mai mici cu pana la 75% in limita stocului disponibil, sunt aduse la cunostinta publicului printr-o campanie de comunicare realizata impreuna cu agentia Leo Burnett, cu un spot TV care subliniaza ideea de accesibilitate a preturilor: in aceasta perioada, chiar si oamenii cu venituri mai mici isi pot permite sa cumpere de la ALTEX. Astfel, spotul, intitulat “Firmituri”, surprinde un personaj care in mod normal nu si-ar cumpara un produs considerat “un lux”. Este vorba de o vanzatoare dintr-o piata care, pentru a-si curata taraba, foloseste un aspirator de firmituri. Spotul este regizat de Bogdan Naumovici, Director de Creatie la Leo Burnett.

 

Campania de comunicare cuprinde, pe langa spotul TV difuzat pe principalele posturi nationale, materiale de promovare si semnalizare a reducerilor in magazine, precum si spoturi radio si machete in presa, care indeamna publicul sa profite de super reducerile din magazinele ALTEX si ALTEX Megastore.

Data publicării: 21 Februarie 2005 | 15:40
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Macromedia anunta disponibilitatea imediata a Coldfusion MX 7

Romexterra Bank lanseaza alte doua carduri VISA

Sarmalele Reci ataca Nord-Vestul la sfirsit de saptamina

Nicolau pleaca de la TVR

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server