nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Viral Awards 2004 - premiile publicitatii underground

Premiile “Viral” dedicate campaniilor de marketing si publicitate virala isi vor deschide portile luna aceasta, in Londra, sub supravegherea unui juriu condus de creative-directorul HHCL/Red Cell, Steve Henry.

Directorul festivalului, Alex West a declarat: “Ne-am pus in gand sa atragem atentia in special asupra a ceea ce reprezinta mediul viral in publicitate si marketing. Viral Awards este mai mult decat o simpla oportunitate pentru agentiile mici de a-si face cunoscuta munca si ideiile traznite, reprezinta o ocazie perfecta de a explica avantajele si beneficiile acestui tip de campanii celor reticenti. Pe langa prezentarea celor mai reusite campanii din puct de vedere creativ, juriul Viral Awards va lua in calcul eficienta si rezultatele pe care le-au adus respectivele campanii clientilor”.

 

In ultimul an demersurile virale de promovare au avut o crestere fulminanta in conditiile in care oamenii de marketing incearca sa gaseasca noi metode pentru a-si face cunoscute si ascultate mesajele. Will Jeffery, managing director Maverick Media adauga: “Multe agentii si clientii lor au inregistrat succese neasteptate in urma unor campanii virale bine concepute insa, sunt altii care inca stau pe ganduri si asteapta momentul oportun pentru “a iesi in lume”. Eu unul sunt incantat de initiativa si sunt convins ca, odata cu nasterea acestui festival, mai multi clienti si agentii vor intelege beneficiile, oportunitatile si libertatea de exprimare fara precedent pe care o are de oferit acest mediu”.

Ceremonia de decernare a premiilor va avea loc la “The London College of Fashion”pe 13 Ianuarie 2005, iar inscrierile in concurs deja au inceput.

Data publicării: 15 Septembrie 2004 | 13:55
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server