nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Murfatlar isi cauta un nou actionar printr-o campanie promotionala

Murfatlar Romania a lansat recent o ampla campanie promotionala, prin care ofera iubitorilor de vin de calitate o ocazie unica – aceea de a deveni actionar la Murfatlar. Campania dureaza de la 15 septembrie la 15 ianuarie si implica produsele din patru game de vin ale companiei – Sec de Murfatlar, Premiat, Vinoteca si Rai de Murfatlar.

Mecanismul promotiei este simplu - orice persoana care cumpara o sticla de vin de Murfatlar poate razui partea mediana a etichetei pentru a afla, pe loc, daca a castigat. Premiul cel mare, titlul de actionar la Murfatlar Romania si suma de 1000 de dolari lunar, pe viata, este completat de zece premii constand in vin de Murfatlar pe viata, precum si mii de alte castiguri.   

 

„Am ales o categorie surprinzatoare de premii, cu care consumatorii romani nu sunt obisnuiti”, a declarat Radu Morar, Brand Manager Murfatlar Romania. „Este modalitatea noastra de a rasplati consumatorii fideli, altfel decat oferindu-le premii oarecare, fara personalitate.”

 

Noua campanie continua sa comunice atitudinea deschisa a marcii Murfatlar si inovatia, vizibila la nivelul produselor companiei din ultimii ani. Numai in 2004, compania a lansat doua noi game exclusiviste, Ferma Noua si Trei Hectare, disponibile pentru consumatori numai in locatii speciale - in marile magazine, in restaurante si cluburi. De asemenea, Murfatlar a devenit prima companie de pe piata locala care a introdus comercializarea de vin la keg, un sistem performant de dozatoare, ce permite depozitatea vinului in conditii excelente si servirea la temperatura optima.

 

Campania „Actionar la Murfatlar” a fost realizata impreuna cu agentia de publicitate NextCap si casa de productie Castel Films. La realizarea campaniei au participat, din partea Murfatlar Romania, Iulian Padurariu, director de marketing, Radu Morar, Brand Manager, Daniel Negrescu, Junior Brand Manager, iar din partea NextCap, Costin Popescu, Codin Caradimu si Sorin Popescu. Spotul promotiei a fost regizat de Christofer Vibenius si Tudor Lucaciu, operator.

 

Murfatlar Romania este cel mai important producator si exportator de vinuri imbuteliate din tara. Compania produce 20 de milioane de sticle de vin anual, dintre care 70% sunt vinuri albe, iar 30% sunt vinuri rosii. Vinurile de la Murfatlar sunt grupate in sase game sortimentale: Sec de Murfatlar, Premiat, Vinoteca, Rai de Murfatlar, 3 Hectare si Ferma Noua. De asemenea, Murfatlar produce singurul vin licoros din tara, Lacrima lui Ovidiu, precum si vinarsul Zaraza. In ultimii ani, Murfatlar Romania a castigat numeroase medalii de aur si argint la competitiile internationale de profil.

Data publicării: 30 Septembrie 2004 | 12:45
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Cohn&Jansen aduce agentia olandeza de comunicare KesselsKramer la Bucuresti!

Romexterra Bank lanseaza alte doua carduri VISA

Telelogic DOORS® primeste „Stand Out Ratings for Requirements-Driven Application Lifecycle Management”

Deviatie comportamentala sau arta minciunii?


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server