nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

“Din pasiune pentru ciocolata” - o campanie realizata de Leo Burnett pentru Heidi

Campania de imagine realizata de Leo Burnett Romania pentru brandul Heidi se deruleaza in luna septembrie pe TV si pana la sfarsitul anului pe print continuand comunicarea inceputa pentru aceasta marca in intervalul februarie-mai a.c. Executional campania cuprinde 3 spoturi de imagine si 5 executii print.

“Din pasiune pentru ciocolata” este o campanie care se adreseaza in principal femeilor cu varste intre 18-35 de ani si consumatorilor de ciocolata premium. Campania continua sa construiasca brandul Heidi si personalitatea sa feminina, rafinata, eleganta, usor non-conformista.

 

 "Ideea creativa pleaca de la dramatizarea pasiunii pentru ciocolata. Consumatoarele iubesc atat de mult Heidi, incat incearca sa reconstituie figurativ tableta din ciocolata din obiectele pe care le au in jur. Executional am incercat sa gasim situatii si personaje cat mai naturale, cu care targetul sa se poata identifica usor" precizeaza Mihai Gongu, copywriter.

 

“Ne-am dorit sa exploatam conceptul "Pasiune pentru ciocolata" din perspectiva consumatorului si a modului sau de viata, la nivel rational. Este o abordare indrazneata, proaspata, care depaseste limitele categoriei.”, afirma Mihaela Barsan, Regional Brand Communication Executive.

 

Din partea clientului s-au implicat in realizarea proiectului: Massimo Palumbo-Marketing Manager; Konrad Hafner-General Manager, Emilian Cristescu-Brand Manager.

 

Din partea Leo Burnett a lucrat la realizarea campaniei Mihai Gongu- Jr Copywriter; Irina Subulica – Jr Copywriter; Ghica Popa-Art Director; Mihaela Barsan- Regional Brand Communication Executive; Laurentiu Semeniuc-Strategic Planner; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director.

Leo Burnett Romania este agentia cu cea mai buna strategie si creatie din Romania, conform studiului AdMarket 2004.

 

Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in 2003 si 2004 si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.

Data publicării: 30 Septembrie 2004 | 12:59
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Cohn&Jansen aduce agentia olandeza de comunicare KesselsKramer la Bucuresti!

Logitech – vanzari record: 25 de milioane de WebCam-uri vandute

Akamai si Macromedia anunta disponibilitatea solutiei Flash Video on-demand

Flash Video de la Macromedia este exclusiv online pentru concursul de film de scurt metraj de la Amazon Theater


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server