nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Altex si Leo Burnett promoveaza imaginea hotelor de bucatarie CATA

Agentia Leo Burnett a realizat campania de imagine pentru lansarea gamei de hote de bucatarie CATA, marca importata in Romania in exclusivitate de ALTEX, cea mai mare retea de magazine de electronice, electrocasnice si IT&C din tara, cu peste 125 de magazine in 70 de orase.

Promovarea marcii CATA pe piata romaneasca incepe prin difuzarea unui spot de imagine, o premiera pentru aceasta categorie de produse.

 

“Conceptul creativ se bazeaza pe o idee simpla: oaspetii se strâng invariabil în bucătărie. Bucătăriile par să aibă o trasatura speciala, mai mult decât orice altă cameră: aceea de a-i aduna pe toţi din casă şi de a-i face să se simtă bine. Noi am găsit o explicaţie pentru acest fenomen: hotele Cata. Atat de frumoase incat toti vor sa le admire.

 

Spotul este gandit in jurul produsului si a relatiei acestuia cu publicul. Gama de hote Cata cuprinde atatea modele, iar dotarile acestora sunt atat de bogate, incat se adapteaza perfect oricarei personalitati. Astfel, fiecare detaliu al hotei sugerează elemente ce ţin de o anumita meserie, de o anumită personalitate în cele din urma”, precizeaza Mihai Gongu, Copywriter.

 

Spotul este difuzat pe parcursul lunilor septembrie si octombrie, pe posturile Pro TV, Acasa si TVR 1. Regizor si cameraman a fost Franco Paroni, spotul fiind produs la Saga Film.

 

La realizarea campaniei au participat, din partea Leo Burnett: Mihai Gongu - Junior Copywriter; Irina Şubulica - Junior Copywriter; Ghica Popa - Art Director; Diana Cuciuc - Junior Art Director; Mariana Cojocaru - A/V Production Manager; Ştefan Stroe- Strategic Planner; Andreea Nemens - Brand Communication Supervisor; Elena Livinţi - Brand Communication Director. Din partea ALTEX, proiectul a fost condus de Corina Salanti, Marketing Manager si Iulia Urda, Sales&Marketing Small Goods Manager.

 

Leo Burnett Romania este agentia cu cea mai buna strategie si creatie din Romania, conform studiului AdMarket 2004, este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in 2003 si 2004 si prima agentie romaneasca finalista la Festivalul de Publicitate de la Cannes.

Data publicării: 01 Octombrie 2004 | 12:15
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Logitech – vanzari record: 25 de milioane de WebCam-uri vandute

1 martie aduce un nou numar al revistei Tabu

CARIOCA intra pe piata productiei vizuale de advertising

Romexterra Bank lanseaza alte doua carduri VISA


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server