nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Tendinţe

Comunicare online si nu numai

Data stelara: 17 noiembrie 2223

Jurnal de bord nr. 2153 sectiunea H.

Astazi, pe Plutos, din constelatia planetelor rosii, are loc lansarea unui nou model de nava intergalactica. Evenimentul este transmis live in cele 9 galaxii invecinate.

 

2004 – 17 noiembrie – dimineata. Bucuresti, Romania. O noua zi, o noua aniversare, un nou an din viata incepe.

 

Acum posibil si in varianta weblog – jurnal online. Pentru ca intr-adevar blog-ul a devenit un fenoment foarte important. Are propriul eveniment – Global PR Blog Week 1.0 – si proprii vizionari. Roland Tanglao spune chiar  ca “PR-ul traditional a murit. Sa traiasca DIY PR! DIY PR va reprezenta vocea autentica a companiilor.” Probabil ca in mare masura afirmatia este o exagerare. Ceea ce nu poate fi insa contestat este avantul si importanta acordata acestor blog-uri – asemanatoare forumurilor insa in care primul mesaj in lista este cel mai recent.

 

Blog-ul este o modalitate de comunicare online. Nu insa unica pentru o companie.

Si care este unul dintre dezideratele specialistului in PR? Ca pozitia oficiala a organizatiei sa fie cunoscuta de publicul larg. Ca informatiile din trecut sa poata fi oricand gasite de catre media.

De aceea vestita sectiune de noutati sau comunicate de presa din cadrul site-urilor oficiale.

 

De aceea si unele servicii oferite pe net.

 

In Romania exista chiar un site – http://www.comunicatedepresa.ro/ – dedicat in totalitate publicarii, gazduirii permanente si distributiei targetate a comunicatelor de presa. Structurate pe domenii, informatiile ajung doar la cei interesati de tema si subiectele tratate.

 

Ah! Si sa nu uitam de vestitul email. Laudat, blamat, el ramane un instrument de comunicare online. Utilizat cu cap, emailul poate fi extrem de eficient.

 

Comunicarea online exista. Oferta este foarte bogata. Afara se organizeaza si evenimente online de tot soiul. Cu siguranta vestea circula. Tehnologia avanseaza. Si la un moment dat va fi si folosita la intregul sau potential. Sau intr-un grad cat mai mare. La fel ca Internetul. Chiar daca exista parti mai putin placute. Avem spammeri, spimmeri, virusi si hackeri.

Asa, si?

Orice padure are uscaturile sale.

Important este sa vedem in continuare padurea chiar in ciuda copacilor.

 

Enterprise - de orice tip - Engage!

Violeta-Loredana Calugarescu

CEO, Creative Director Aim Communication

Data publicării: 22 Noiembrie 2004 | 13:31
tipăreşterecomandă
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
apreciază

Citeşte:

Schweppes va aduce intrebaera zilei pentru Bogdan Naumovici

In Europa, Reebok RBK se poarta cu picioare lungi

AdPrint European Festival: Ultimele zile pentru inscrieri

S-a dat drumu' la AdPrint


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server