nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

PSD a avut cele mai multe prezente pe posturile de televiziune, in campanie

Uniunea Nationala PSD+PUR a inregistrat cele mai multe aparitii in cadrul emisiunilor de dezbatere electorala, pe perioada campaniei electorale, conform unei monitorizari realizate de Consiliul National al Audiovizualului (CNA), scrie Media Expres. 

Monitorizarea a fost realizata in perioada 28 octombrie - 24 noiembrie si a urmarit numarul de prezente inregistrate de reprezentantii formatiunilor politice in emisiunile de dezbatere electorala de pe principalele posturi de televiziune private: Antena1, Pro TV, Prima TV, Realitatea TV, OTV, B1 TV si National TV.

In urma monitorizarii a reiesit ca Uniunea PSD+PUR a aparut in emisiuni de dezbatere de 117 ori pe toate posturile de televiziune monitorizate, ocupind un procent de 37,74 la suta din totalul spatiului de emisie rezervat campaniei electorale. Dintre cele 117 aparitii, 29 au fost in cadrul dezbaterilor electorale difuzate pe postul OTV, 25 pe cele de la Realitatea TV, 19 pe Pro TV, 18 pe Antena 1, 17 pe Prima TV, cinci pe B1 TV si patru pe National TV.

De asemenea, Alianta Dreptate si Adevar a avut 77 de aparitii, cifra echivalenta cu un procent de 24,84 la suta din spatiul total rezervat campaniei. Din acestea, cele mai multe prezente au fost pe posturile Antena 1 si OTV (19 aparitii).

PRM a inregistrat 42 de aparitii, cele mai multe pe OTV, urmat de PNTCD cu 13 aparitii, UDMR cu 12 aparitii, PNG cu sapte aparitii si PFDR cu 5 aparitii. Minoritatile si independentii au avut cite patru aparitii fiecare pe parcursul campaniei.

Art 60 din Legea 373/ 2004 pentru alegerea Camerei Deputatilor si Senatului, "posturile private de televiziune si de radiodifuziune repartizeaza timpii de antena partidelor politice, aliantelor politice si aliantelor electorale dintre acestea, precum si candidatilor independenti astfel: a) 75 la suta din timpii de antena se repartizeaza partidelor politice parlamentare, aliantelor politice sau aliantelor electorale ale acestora, proportional cu ponderea in Parlament; b) 25 la suta din timpii de antena se repartizeaza partidelor politice neparlamentare, aliantelor politice sau aliantelor electorale ale acestora care au depus liste de candidati in circumscriptia electorala in care se afla postul privat de televiziune sau de radiodifuziune“.
Data publicării: 26 Noiembrie 2004 | 14:23
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server