nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

DDB Londra castiga aurul pentru campanie print la Cannes Lions 2004

DDB Londra si-a adjudecat trofeul festivalului de la Cannes pentru cel mai bun bun poster publicitar cu lucrarea „Volkswagen Cops”.

Posterul ilustreaza un  grup de politisti aflati „in plina actiune” care se ascund dupa un VW Polo, ignorand celelalte masini de pe strada.

 

Posterul, care a mai adus si alte premii agentiei DDB Londra a fost creat de directorii de creatie Jeremy Craigen si Ewan Paterson si face parte din campania „Small but tough”. Partea de art-directing a fost sustinuta de Nick Allsop si Feargal Ballance iar  copywriter-ii ce semneaza conceptul campaniei sunt Simon Veksner si Dylan Harrison.

 

Grand Prix-ul Outdoor al publicitatii de la Cannes a mai premiat agentia J Walter Thompson Kuala Lumpur pentru posterul intitulat „Missle Car”. Posterul a fost creat pentru postul de televiziune CH-9 Media. DDB Londra a fost  singura agentie britanica ce a reusit sa castige aur la Cannes iar Lowe si Saatchi&Saatchi au obtinut cate un leu de argint pentru campaniile Nestle, respectiv Coco de Mer. DDB Londra a mai castigat argint pentru campania de presa Harvey Nichols, iar Abbot Mead Vickers BBDO a castigat un argint pentru Guinnes.

Anul acesta, la Cannes, au fost inregistrate peste 9900 de lucrari la categoria print, cu participanti din 71 de tari.

Data publicării: 26 Iunie 2004 | 15:39
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server