nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Lowe SEDUS DE EFECTUL AXE

Lowe Romania le arata baietilor cum sa devina ....irezistibili... Lasand fetele prada efectului Axe.

Lowe semneaza campania ATL pentru Axe, bodyspray-ul barbatesc ce le face pe femei sa actioneze…

Aceasta etapa a campaniei de imagine Axe se numeste “Seduce” si are doua componente: TV (cele doua spoturi produse în America Latina si adaptate local) si panotaj outdoor si indoor (într-un concept creativ apartinand integral Lowe Romania, ce va fi folosit si în Bulgaria). Mesajele din campania indoor vor putea fi receptionate de toti cei prezenti în baruri, restaurante si licee din întreaga tara. De ce tocmai aici? Fiindca Axe este prezent oriunde e rost de distractie, muzica si atmosfera. Si, în plus, te ajuta sa îti gasesti fata potrivita.
 

Lansat pe piata romaneasca la începutul acestui an, noul bodyspray Axe are 5 variante (Touch, Pulse, Africa, Gravity si Phoenix) si beneficiaza de atribute spectaculoase – de exemplu, designul este nou si … sugestiv, iar parfumul spray-ului este opera creatoarei casei Calvin Klein.
Data publicării: 9 iunie 2004 | 15:47
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server