nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Hattrick Codex – trei ani la rand castigator la Ad’Or

Festivalul de publicitate Ad’Or a adus pentru al treilea an consecutiv un premiu calendarului Codex creat de agentia de publicitate NextCap.

Recunoasterii oferite de jurile Ad’Or li se adauga si premiul obtinut la editia din 2002 a Ad.Print, festival destinat in exclusivitate print-ului publicitar, aflat atunci la prima sa editie internationala.

 

Colaborarea intre Codex si NextCap dateaza din urma cu 4 ani. “Cap a transformat calendarul Codex intr-o aparitie eveniment. Le multumim colegilor nostri si ii asteptam si cu alte premii”, declara Ioana Isopescu de la Poligrafia Codex.

 

Preocuparea Codex pentru arta si cultura s-a manifestat in timp prin sustinerea unor proiecte precum Festivalul George Enescu, Tabara de creatie de la Tescani sau campania “Salvati bisericile din Transilvania” initiata de cotidianul Adevarul. Un rol aparte in istoria de 12 ani a poligrafiei Codex este sprijinul acordat Ad.Print Festival.

 

Codex se numara printre cele mai importante tipografii din Romania, printre clientii sai numarandu-se companii precum Connex, Hat Romania, Help Net, dar si agentii de publicitate importante cum ar fi Grafitti BBDO si Grey.

Data publicării: 10 iunie 2004 | 11:45
tipăreşterecomandă

Citeşte:

News Outdoor pe post de Mos Craciun la Bucuresti Mall

Universal McCann a castigat conturile Chevrolet, Opel, Saab si Vauxhall pe 45 de piete din Europa

AdPrint - echipe de creatie din 13 tari europene si–au inscris lucrari in festival

Arata-l cu degetul pe vegetarian!


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server