nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

“Cine incepe vara cu Tuborg departe ajunge!”

Noua campanie promotionala “Cine incepe vara cu Tuborg departe ajunge!”, desfasurata in perioada 1 iunie – 31 august, ofera consumatorilor de bere sansa de a se bucura de libertatea si confortul unei calatorii inedite.

Marile premii ale campaniei Tuborg sunt doua autocaravane Mercedes Adriatik Stargo 690 DP, special amenajate pentru sase persoane, dotate cu o bucatarie complet echipata, baie cu cabina de dus, dulap, locuri de dormit si posibilitatea instalarii unui birou.

 

Promotia “Cine incepe vara cu Tuborg departe ajunge!” este dezvoltata sub umbrela noii campanii de imagine “Legile Tuborg” care subliniaza dinamismul marcii si permanenta orientare catre inovatie. Astfel, consumatorii de bere Tuborg au ocazia de a castiga, pe langa cele doua mari premii, unul din cele 200 de telefoane mobile Samsung E700 de ultima generatie, cu un design avangardist si camera foto integrata, sau una dintre cele 50 000 de umbrele de plaja Tuborg.

 

Shachar Shaine, Presedintele Tuborg Romania, a declarat la evenimentul de lansare a campaniei: “Si in aceasta vara, marca Tuborg ii invita pe consumatorii romani sa traiasca viata din plin, urmand noua lege: “Cine incepe vara cu Tuborg departe ajunge!”. Promotia se inscrie in seria campaniilor derulate de marca Tuborg care s-au bucurat in fiecare an de un interes deosebit. Premiile noii campanii promotionale “Cine incepe vara cu Tuborg departe ajunge!” aduc in prim plan valorile marcii de bere Tuborg: libertate, spirit inovator si tinerete. Oferind ca premiu autocaravana Adriatik Stargo, continuam o traditie, aceea de a ne asocia cu o marca prestigioasa cum este Mercedes, si totodata dam consumatorilor nostri oportunitatea de a calatori in orice parte a lumii.”

 

La campania promotionala participa toate sticlele de bere Tuborg de 0,5 l care au in partea superioara insemnul “Legea nr.78: “Cine incepe vara cu Tuborg departe ajunge!”, iar pe spatele etichetei principale sunt tiparite semnele grafice ale promotiei. Participantii la promotie care gasesc pe eticheta sticlei de bere Tuborg insemnele de “casa si camion” castiga pe loc o caravana Mecerdes Adriatik Stargo 690 DP, cei care gasesc insemnele de “telefon si aparat foto” castiga un telefon mobil cu camera foto Samsung E700, iar cu “sigla Tuborg si o umbrela” poate fi castigata umbrela de plaja Tuborg. Campania este conceputa si realizata cu ajutorul agentiei Prospero.

 

Tuborg este marca internationala, aflata in portofoliul companiei United Romanian Breweries. In perioada ianuarie-mai a acestui an compania a avut un ritm de crestere a vanzarilor de 19% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce piata locala de bere a crescut cu numai 2,5% per total. “Iunie, iulie, august reprezinta luni de varf in consumul de bere Tuborg si, analizand tendinta pietei din primele luni ale anului, ne asteptam la o evolutie foarte buna a pietei” a declarat Shachar Shaine.
Data publicării: 9 iunie 2004 | 13:35
tipăreşterecomandă

Citeşte:

AdPrint - echipe de creatie din 13 tari europene si–au inscris lucrari in festival

Urare audio-video de la Merlin Advertising

Craciun nordic fericit! (tot de la Coca-Cola)

Comunicare online si nu numai


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server