nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Yahoo isi arata adevaratii utilizatori

Un nou billboard se poate observa pe Sunset Boulevard. Proiectul "Real People" arata 50 de utilizatori alesi la intamplare care se folosesc de Yahoo pentru a-si gasi un partener. Scopul campaniei ce se va desfasura pe o perioada de numai 3 zile este acela de a arata cele mai bune atributii ale sitului Yahoo! si totodata diversitatea utilizatorilor Yahoo de pe tot mapamondul, a declarat Crichet Wardein director de marketing la Yahoo!. Cei de la giganticul site nu au avut mare bataie de cap cand a venit vorba de a gasi voluntari pentru campanie. In doar 2 luni erau mai mult de 38.000 de cereri inregistrate pe site, care dupa 2 saptamanii de emotii au devenit 50. Diversitatea celor alesi este foarte mare, incluzand toate varstele, ocupatiile si aspectele fizice posibile. Valoarea campaniei nu a fost dezvaluita de Yahoo, dar bugetul pentru publicitate anual se estimeaza la aproximativ $40 milioane.

Data publicării: ianuarie 2004
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server