nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Noi spoturi de 5 secunde de la Cadillac

Pentru a focaliza atentia telespectatorilor la maxim, mai marii firmei de autoturisme Cadillac au initiat o campanie publicitara in care spoturile au o lungime de doar 5 secunde.

Campania, care va fi lansata pe 15 ianuarie, scoate in evidenta puterea si capacitatea de acceleratie a bolizilor americani iar sloganul este edificator - “How fast? That fast”.

 

“Ideea de baza a fost captarea atentiei celor care pana acum nu au considerat Cadillac o masina care li s-ar potrivi. Solutia aleasa este putin dramatica poate, insa va avea cu sigurata succes” a declarat Jay Spenchian (Marketing Director) pe adrants.com.

 

Desi nu a vazut inca lumina zilei, campania a fost deja criticata de diverse organizatii pentru favorizarea sofatului periculos fiind chiar catalogat drept un “potential pericol pentru traficului rutier”. Organizatiile care au protestat impotriva campaniei Cadillac argumenteaza ca aceasta incita oameni la conducere inprudenta si mai ales la excese de viteza.

Data publicării: 04 Ianuarie 2005 | 13:23
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Cea de-a doua zi de conferinte de la Gala Societatii Civile

Cristi Borcea se antreneaza pentru Liga Campioanelor- in "Academia Catavencu"

Schering AG inventeaza contraceptivul starii de bine

Mercury Promotions a organizat cea de a patra editie a Conferintei de vanzari si marketing COCA-COLA HBC

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server