nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Interpublic inregistreaza profit dupa 3 ani

Interpublic Group of Companies a reusit sa-si reduca pierderile pentru primul trimestru al acestui an la 5,4 milioane de dolari de la 13,5 milioane anul trecut, inregistrand cresteri reale pentru prima data din 2001.

Rezultatele au fost insa mai slabe decat previziunile analistilor, actiunile colosului advertisingului scazand cu trei centi per actiune. Analistii prevedeau la inceputul anului o crestere medie de 9 centi per actiune. Veniturile au crescut cu 3 procente la 1.54 miliarde de dolari, in vreme ce profitul real a crescut cu numai 0,3%.

 

Reprezentantii Interpublic, detinatoarea unor agentii precum McCann Erikson si Initiative Media, au subliniat ca mai multe dintre agentiile subsidiare au avut rezultate bune si au castigat conturi importante pe partea de new-business. Printre noii clienti Interpublic se numara Dell Computer, Pfizer Viagra si brandul American de imbracaminte “Old Navy”. Printer cei mai importanti clienti pierduti se regaseste contul HSBC care nu se mai afrla in curtea agentiei Lowe.

 

Interpublic s-a confruntat cu dificultati financiare in urma unei campanii  majore de achizitii la mijlocul anilor ’90 si a unui scandal administrativ. In prezent este implementat un program menit sa readuca performanta in curtea Interpublic.

 

Pe de alta parte incercarea de revitalizare a profitului a presupus si chetuieli importante inclusiv achitarea unei garantii pentru terminarea inainte dfe termen a contractului semnat cu British Grand Prix.

David Bell, presedinte si CEO al Interpublic, a declarat: “Cea mai imbucuratoare veste pentru acest trimestru vine din partea actiunilor top of the line. Am inregistrat de cinci ori consecutive cresteri ale veniturilor organice precum si o depasire a veniturilor fata de acelasi moment al anului de referinta 2001. Mai multe dintre agentiile noastre din advertising si relatii publice au prezentat rezultate positive pentru aceasta perioada. Sunt multumit de progresul inregistrat si este evident ca am inceput sa recuperam in ritm alert terenul pierdut in fata concurentei.

Data publicării: 9 August 2004 | 10:10
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Comunicare online si nu numai

Castigatorii AdPrint 2004

Banca UniCredit Romania premiata pentru responsabilitatea sociala la Gala Excelentei in Relatii Publice

AdPrint - echipe de creatie din 13 tari europene si–au inscris lucrari in festival


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server