nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

BBH va dezvolta un post TV dedicat pentru Audi

Bartle Bogle Hegarty pune la cale infiintarea unui post TV dedicat brandului Audi, cel mai important client producator de autoturisme din portofoliul BBH.

Cu toate ca proiectul se afla in faza incipienta, se pare ca postul va servi drept suport de promovare pentru modelele marcii germane.

 

Charlie  Rudd, deputy managing director BBH, a declarat: “Compania Audi Anglia este convinsa de reusita unor noi abordari a clientilor si a relatiior cu acestia, iar exemplul de fata este un argument in plus ca industria evolueaza si cauta modalitati noi de a ajunge la client.”

 

Audi Channel va fi dezvoltat de o divizie BBH sub conducerea lui Mark Boyd. Din partea Audi initiativa va fi coordonata de directorul de marketing, Gary Savage.

 

Canalele TV dedicate unor branduri devin din ce in ce mai populare in randul consumatorilor obisnuiti si al clientilor producatorilor de automobile. O initiativa similara a fost inregistrata la inceputul acestei luni din partea motoristului BMW care s-a aliat cu agentia Fallon pentru crearea unui post TV similar.

 

Reglementarea standardelor pentru publicitate in televiziune este cu mult mai stricta decat in cazul programelor TV – spre exemplu in cadrul porgramelor TV nu sunt interzise referirile la viteza si performatele autoturismelor atunci cand acestea fac parte din corpul emisiunii.

 

Audi este unul dintre clientii BBH care au ramas cu agentia inca de la fondarea acesteia in 1982. Doi ani mai tarziu agentia  a introdus celebrul slogan Audi "Vorsprung durch Technik" (progress prin tehnologie).

 

Audi cheltuieste peste 16 milioane de lire sterline numai pentru actiunile ATL in Marea Britanie, arata cifrele dintr-un studiu realizat de Nielsen Media Research.

 

In prezent Audi ruleaza un spot TV intitulat “illusion”.

Data publicării: 3 August 2004 | 11:49
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server