nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Tempo Advertising ia aurul cu lucrarea “Wire Free Zone” la Golden Hammer

Festivalul International de publicitate Golden Hammer a adus agentiei cel de-al doilea premiu pentru lucrarea Wire Free Zone, realizata pentru Orange Romania.

Tempo Advertising a obtinut aurul in categoria Outdoor la cea de-a 5-a editie a Festivalului International de Publicitate Golden Hammer din Lituania.

 

Lucrarea premiata se numeste „Wire Free Zone” si a fost realizata pentru clientul Orange Romania la sfarsitul anului 2003. Este cea de-a doua distinctie obtinuta de Wire Free Zone, dupa ce tot anul acesta lucrarea a fost premiata la Ad’Or, categoria „Innovative Media”.

 

„Wire Free Zone" reprezinta un ghem de cabluri prinse cu banderole de hartie pe care este inscriptionat sloganul „Net is in the air” si a fost folosit pentru a delimita zona dedicata conectarii la internet fara fir, pe baza de cartela speciala,  aflata in incinta hotelului Sofitel. Sloganul parafrazeaza celebrul refren „Love is in the air”, plecand de la ideea ca internetul ajuta oamenii sa ramana in contact cu cei dragi, oriunde s-ar afla, chiar si intr-o camera de hotel impersonala, departe de cei dragi.

Editia din 2004 a festivalului Golden Hammer a adunat un numar de 114 agentii de publicitate din 18 tari - Lituania, Estonia, Lituania, Rusia, Polonia, Ucraina, Romania, Bielorusia, Cehia, Grecia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Spania, Italia, Danemarca, Suedia si Finlanda.

Categoriile cele mai aglomerate din punct de vedere al numarului de inscrieri au fost Print Ads – 181 lucrari inscrise, TV ads – 143, Outdoor Ads – 85, Media Category – 84 lucrari.

GOLDEN HAMMER, organizat de Latvian Advertising Association, este cea mai mare competitie de specialitate din zona tarilor baltice. Festivalul a fost organizat pentru prima oara in 1994 ca un festival national de publicitate si a fost extins la nivel regional. Festivalul recunoaste si premiaza lucrari publicitare din toata lumea pe baza a doua criterii: originalitatea ideii creative si calitatea executiei.

 

Despre Tempo Advertising

Tempo Advertising este cea mai mare agentie independenta de publicitate din Romania, desemnata 2 ani la rand cea mai creativa agentie, conform AdMarket Research si castigand de doua ori distinctia de “cea mai creativa agentie a anului”.

Infiintata in anul 1996, agentia a primit de-a lungul timpului peste 40 de trofee nationale si internationale. In 2002, Tempo Advertising a fost cuprinsa in The Gunn Report, alaturi de castigatorii de la Cannes, Eurobest, Clio, New York Festivals, Art Directors Club and Campaign Awards.

Data publicării: 31 August 2004 | 09:27
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Thirst Romania: primii patru DJ-i lanseaza cursa pentru glorie mondiala, la Timisoara

Ce faci in weekend?

FUNDATIA ROMANA PENTRU DESIGN (FRD) invita designerii si inovatorii romani sa devina membri ai DESnet

Pernod Ricard a lansat Dubonnet in Romania, cel mai bine vandut aperitiv frantuzesc pe baza de vin


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server