nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Mindshare citeste gandurile a 20.000 de consumatori

Agentia internationala de media MindShare a dezvoltat primul instrument de cercetare sensibil la starile de spirit ale consumatorilor, care inregistreaza in timp real contactul acestora cu mai mult de 60 de tipuri de suporturi publicitare. Noua inventie, MindSet, revolutioneaza cercetarea de piata in domeniul media, in special in zona publicitatii neconventionale unde clientii resimt lipsa instrumentelor de masurare si evaluare.

 

Intr-un efort de cercetare international, 20.000 de consumatori inarmati cu mini-calculatoare portabile (PDA) vor inregistra timp de 48 de ore contactul lor cu orice forma de media sau marketing, cu orice mod de expunere incercat de advertiseri pentru a-i atrage: de la spoturile TV la suporturile de pahare din restaurante sau mostrele de produs oferite gratuit in super-market-uri. Rezultatul – o profunda incursiune in consumul de media, modul de viata si mintea consumatorilor prin cunoasterea starii de spirit in care acestia se afla la intalnirea cu mesajul publicitar.

 

MindSet poate fi adaptat la cerintele clientilor, prin includerea unor intrebari despre anumite brand-uri sau prin filtrarea pe grupuri tinta specifice. Studiile au demonstrat ca factori precum starea de spirit si ora la care consumatorul intra in contact cu un brand sau mesaj publicitar influenteaza impactul mesajului. Pentru prima data, MindSet va permite clientilor accesul la acest tip de informatie.

 

„MindSet deschide un nou camp de cercetare in domeniul comportamentului consumatorului privind expunerea la mesajul publicitar. E un instrument de cercetare unic care va influenta strategiile companiilor de media. De asemenea, multe alte vehicule media neconventionale vor fi valorizate mai mult de catre cumparatorii de media” a declarat Ovidiu Florea, Executive Director MindShare Romania.

 

Dupa testarea sa in Marea Britanie, Irlanda si Mexic, MindSet va fi implementat in lume pe un esantion total 20.000 de respondenti. Statele Unite, Japonia si India vor fi urmatoarele tari considerate pentru acest an.

MindShare este parte a grupului WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din lume. Recent, MindShare a primit din partea publicatiei Advertising Age titlul de onoare “Agentia Internationala a Anului 2003”. In 2003, compania a castigat mai multe premii la nivel national, regional si global decat orice alta companie de media, in istoria industriei. Reteaua MindShare are 87 de birouri in 63 de tari.

Data publicării: 19 aprilie 2004 | 11:26
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Bea o cafea buna, ia un premiu mare!

Bridge Communication a realizat primele spoturi TV ale marcii Krax pentru Star Foods

ARBOmedia si SEAT experimenteaza o noua forma de publicitate online

Romexterra Bank lanseaza alte doua carduri VISA


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server