nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Grupul Publicis este numarul 1 in lume in domeniul Media Buying si Consultanta

RECMA, grupul global de audit si servicii media, a  lansat saptamana trecuta raportul anual de facturari si clasamente Billings and Rankings Report avand la baza raportul favorabil al March Vitality Report.

Potrivit Billings and Rankings Report, forta retelelor Starcom MediaVest si Zenith Optimedia- pozitioneaza si in acest an Grupul Publicis pe primul loc - cu o cota de piata de 21.3% (in raport cu primele 12 retele din lume).

 

In timp ce aceste clasamente, la fel ca toate celelalte, reflecta provocarile si restrictiile impuse de informatiile continute in raportarile financiare in cadrul legal actual, RECMA a abordat in ultimul an o metodologie mai stricta (bugetele clientilor s-au analizat printr-o varietate de surse independente) care confera clasamentului claritate si obiectivitate. 

 

Forta reala a operatiilor noastre media nu se masoara in bani. Talentul, resursele si instrumentele noastre sunt cele care ne fac cu adevarat sa fim cei mai buni in domeniu.

 

De asemenea, faptul ca din ce in ce mai multi clienti isi incredinteaza investitiile publicitare partenerilor media din cadrul Grupului Publicis in defavoarea altor corporatii este pentru noi cel mai important motiv de mandrie.

Data publicării: 28 aprilie 2004 | 13:23
tipăreşterecomandă

Citeşte:

ARBOmedia si SEAT experimenteaza o noua forma de publicitate online

Nestlé, liderul pietei de napolitane, îsi dezvolta portofoliul Joe Crunch cu doua noi produse

3D Secure prin Romexterra Bank

Tetra Pak se implica in procesul educational din Romania


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server