nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Lipton Ice Tea conduce in topul vanzarilor de ice tea din Romania

Lipton Ice Tea, prima marca de ceai rece de renume international produsa in Romania, conduce in topul vanzarilor de ice tea in 2004, conform Canadean. In raport cu anul anterior (2004 vs 2003), cifra de afaceri a Lipton Ice Tea a avut o crestere de 129%.

Conform datelor Asociatiei Nationale a Bauturilor Racoritoare referitoare la evolutia pietei racoritoarelor in 2004, ceaiul rece este segmentul cu cea mai mare rata de crestere in cursul anului trecut – peste cinci ori fata de intervalul anterior. Referindu-se la acest aspect, Calin Clej, Consumer Marketing Manager la Quadrant Amroq Beverages, spune ca “dinamica cresterii accelerate in segmentul bauturilor necarbonatate din ultimii doi ani se poate atribui si interesului crescand al consumatorilor romani pentru bauturile cu valoare functionala. Dintre acestea, ceaiul rece este bautura racoritoare cu cea mai spectaculoasa crestere in 2004, atributele principale fiind, pe de-o parte, cristalizarea pietei in jurul celor doi jucatori importanti - Lipton Ice Tea si Nestea - si, pe de alta parte, aderarii la segmentul ceai rece a unui numar din ce in ce mai mare de consumatori gratie beneficiilor rationale dar si emotionale pe care le ofera produsul”.

 

Pozitia de cel mai vandut ceai rece se datoreaza in principal calitatii foarte bune a produsului si varietatii ambalajelor. Lipton Ice Tea este disponibil in doua arome (lamaie si piersica) si in ambalaje specifice fiecarei ocazii de consum – sticla nereturnabila de 0.33 L adecvata consumului pe loc (in restaurante, baruri, cofetarii), ambalajul PET de 0.5 L pentru consumul “on the go” si, pentru consum acasa, ambalajul PET de 1.5 L. Calitatea produsului este asigurata prin imbutelierea la standarde internationale in cadrul fabricii Quadrant Amroq Beverages din Bucuresti, aceeasi in care se imbuteliaza si produsele Pepsi si Prigat.

 

Dincolo de calitate si disponibilitate, marca Lipton Ice Tea se remarca printr-o traditie indelungata la nivel international, fiind un simbol in domeniul ceaiurilor.  Sir Thomas Lipton a facut din ceai o filozofie de viata, sub un nume care va intra definitiv in istorie: Lipton. Acesta a ajuns in timp record preferinta numarul unu a milioane de oameni. Oferta de ceai Lipton s-a diversificat cu rapiditate, continand azi marci ca “Royal Ceylon”, “English Breakfast”, “Darjeeling Himalaya”, “Earl Grey”, “Orange Windsor” sau “Golden Vanilla”. Marca Lipton Ice Tea este varianta “cool” a ceaiului Lipton, care insa pastreaza traditia si naturaletea ceaiului Lipton.

 

Lansat in 1999 pe piata din Romania avand ca sursa de provenienta importul, Lipton Ice Tea a devenit o bautura foarte apreciata si moderna, piata impunand stabilirea unei baze de productie in Romania. Astfel, Unilever South Central Europe – proprietarul brandului - a decis incheierea unui parteneriat cu o companie de origine americana (Quadrant Amroq Beverages) pentru productia in Romania, la standardele internationale de calitate. USCE si Quadrant Amroq Beverages au facut public acordul de colaborare in iunie 2003, vanzarile inregistrate in 2003 si 2004 dovedind  reusita deplina a proiectului.

Data publicării: 02 Martie 2005 | 15:38
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Salvati Delta Dunarii!

Viitor nou pentru Vama Veche

Akamai si Macromedia anunta disponibilitatea solutiei Flash Video on-demand

3D Secure prin Romexterra Bank

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server