nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Relatia Strategie-Creatie pe Bulevardul Publicitatii, la City FM

Ioana Manea, Strategic Planning Director, si Mihai Cojocaru, Director de Creatie, ambii la agentia Scala Thompson, discuta relaxat despre legaturile dintre Departamentul de Strategie si Creatie, ajungand pana la implicatiile Strategiei in multe alte domenii ale comunicarii si marketingului.

Duminca, 28 nov. de la ora 11:15 si, in reluare, joi, 2 dec., de la ora 23:00, la “Bulevardul Publicitatii”, la City FM – 106, 2 MHz.

 

Subiecte:

OAMENII DE CREATIE - RADAR IN PRIVINTA PERCEPERII REALITATII; Ganditorii ordonati de la P&G; Transformarea de la Copywriter la Director de Creatie; Fluxul Client – Client Service – Strategie – Creatie – Client Service – Client; JARGONUL PUBLICITAR UNESTE SAU DEZBINA?; Cat e de uman sa iti doresti succesul; Succesul creativilor vs. succesul agentiei; Ce inseamna ‘urgent’ fata de ‘important’; INSIGHTUL CA VRAJEALA si INSIGHTUL CA ADEVAR; legatura dintre viziunea de brand si ULISE LEGAT DE CATARG; Argumentele creatiei vs. cele ale accountului, in fata Clientului; C.S = SOTIE; Creatia este ‘AMANTA’ in relatia sa fata de Client?; DE CE NU VORBESC OAMENII DE CREATIE IN MEETINGURI; Clientii care cumpara strategie; ucide sistemul si rigoarea creativitatea?; Cu ce mega advertiser s-a intalnit P&G dupa decizia de a cauta flexibilitatea spre creativitate; Flexibilitatea Unilever a dus la creativitate?; Briefing-debriefing-strategie-creatie; CERCETAREA, CA SCOTOCEALA ZILNICA; brieful – un pom de craciun?; promisiune acceptabila; mixul de comunicare; CERCETAREA- MOARTEA CREATIVITATII, A PASIUNII?; etc…

Dupa cum stiati deja (dar nu strica amintit!), acest unic talk-show de cultura si atmosfera publicitara de la noi este rezultatul co-productiei dintre revista IMAGOO si postul CITY F, unde Liviu Druga indeplineste dubla  calitate de realizator si moderator al programului (bashca, Editor Sef IMAGOO).

Data publicării: 27 Noiembrie 2004 | 13:33
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Scala JWT este agentia cistigatoare a pitchului de media organizat de Parmalat Romania, pentru campaniile anului 2005

Dupa ce a fost laureat de doua ori la New York Festivals, Adrian Preda va participa in acest an ca membru al juriului

Curat, parfumat, natural catifelat - Dero 2in1 Aloe Vera

J-Lo il infrunta pe David Bechkam in campania Pepsi Music 2005

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server