nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Nu acoperiti mirosurile neplacute! Eliminati-le cu Oust!

SC Johnson Romania a lansat pe piata Oust - prima gama de dezodorizante care nu mascheaza mirosurile neplacute, ci le elimina in totalitate din aer. De acum, s-a terminat cu mirosurile neplacute, pentru ca dezodorizantele din gama Oust actioneaza eficient, neutralizand imediat orice urma de miros!

Gama Oust este formata din Oust Aerosol, Oust Microspray si rezerve. Oust Aerosol va ofera o solutie pe cat de versatila, pe atat de utila, deoarece poate fi folosit oricand, in orice camera, cu maxima eficienta, iar rezervele de Microspray disponibile separat, sunt usor de schimbat si va asigura ca aerul din camera va fi mereu curat si placut...

 

Mirosurile neplacute, cum ar fi cele de fum de tigara, cele provenite de la toaleta, de la animalele de companie, dispar ca prin minune cu ajutorul noilor produse Oust. Si aceasta pentru ca Oust este mai mult decat un simplu odorizant de camera... Oust este un produs inovator care elimina in totalitate mirosurile neplacute din aer!

 

Cum functioneaza Oust? Formula inovatoare dizolva pur si simplu mirosurile neplacute la nivel molecular. Pana acum, odorizantele obisnuite nu faceau decat sa acopere mirosurile neplacute. Insa, acum exista Oust, a carui formula activa ataca moleculele mirosurilor neplacute si se combina cu acestea. Reactia chimica astfel obtinuta transforma moleculele mirosurilor neplacute in molecule inodore.

 

Veronica Mircea, Marketing Manager la SC Johnson Romania, ne spune despre Oust: “Este o marca SC Johnson absolut noua, lansata simultan in intreaga lume. Fiind primul produs de acest gen, unic prin modul in care actioneaza, suntem convinsi ca va reprezenta un succes pe piata din Romania.”

 

Compania SC Johnson, prezenta pe piata romaneasca de mai bine de 10 ani, si-a castigat aprecierea in randul consumatorilor prin produsele inovatoare si performante. Marcile SC Johnson, apreciate si folosite in intreaga lume, sunt disponibile si in Romania: Anitra, Glade, Pronto, Mr. Muscolo, Deo Smile, Rally, Baygon, Autan, OFF! si Raid.

 

Campania de lansare si promovare, organizata de agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest, se axeaza pe spotul TV cu o durata de 30 de secunde si pe materialele promotionale aflate la punctele de vanzare. La aceasta campanie au participat, din partea SC Johnson Wax: Veronica Mircea, Marketing Manager; Anca Stroe, Marketing Executive, iar din partea agentiei: Ioan Jarnea, Director Creatie; Andrei Zabet, Copywriter; Adrian Andries, Art Director; Romulus Olteanu, Art Director; Anca Stan, Senior Account Manager; Paula Polizu, Account Executive si Ana Visan, Trainee.

Data publicării: 30 Noiembrie 2004 | 12:50
tipăreşterecomandă

Citeşte:

J-Lo il infrunta pe David Bechkam in campania Pepsi Music 2005

Scala JWT este agentia cistigatoare a pitchului de media organizat de Parmalat Romania, pentru campaniile anului 2005

VORBE DE DUH / Des MacHale

Logitech – vanzari record: 25 de milioane de WebCam-uri vandute

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server