nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Pentru a oferi si luna de pe cer, Havas isi mai cumpara o stea

Agentia care a conceput campania 118 118, premiata in repetate randuri, este pe punctul de a fi preluata de unul dintre gigantii advertisingului mondial, Havas Advertising, pentru suma de 20 de milioane de lire sterline.

Conducerea WRCS va cumpara pachetul majoritar de actiuni al Star Advertising in urma unui acord care urmeaza sa fie semnat saptamana aceasta. Intelegerea presupune pastrarea a peste 20 de persoane din echipa manageriala de la Star, sub conducerea lui Robin Wight, care va deveni presedintele noii companii. Peter Scott, fondatorul companiei in urma cu 25 de ani va imparti scaunul de presedinte cu Wight, iar Stephen Woodward va ramane in functia de presedinte executiv.

Cel mai recent succes al companiei a fost campania “Numarul 118 118” care promoveaza un nou serviciu de informatii. Campania a fost desemnata drept cea mai buna campanie pentru 2003 de catre cele mai importante figuri din advertisingul international. Cu toate acestea, adevaratul succes al campaniei a venit in urma contestatiiilor depuse de David Bedford, fost atlet britanic, care a fost nemultumit de caricaturile ce reprezentau scene din anii ’70, care, spune acesta, il aveau drept subiect pe el. In prezent agentia a renuntat la aceste spoturi si a lansat o noua campanie de promovare a numarului 118 118, in valoare de 10 milioane de lire sterline, si care are drept personaje principale doi detectivi excentrici.

Preluarea nu a presupus implicarea altor investitori externi, banii necesari fiind stransi in urma unor demersuri manageriale, lucru mai putin obisnuit in astfel de cazuri. 

Data publicării: 25 martie 2004 | 12:34
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Biroscopul copywriter-ilor: saptamana 16-23 februarie

3D Secure prin Romexterra Bank

ARBOmedia si SEAT experimenteaza o noua forma de publicitate online

Bea o cafea buna, ia un premiu mare!


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server