nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Siguranta in trafic este pusa inca o data in pericol de publicitatea outdoor

Multe dintre publicatiile si site-urile specializate sunt acuzate, sau macar trase discret de urechi ca acorda prea mult spatiu reclamelor sau demersurilor publicitare ce ilustreaza domnisoare sau parti anatomice ale acestora mai mult sau mai putin decent prezentate.

Iata inca un exemplu de acest fel. Singura diferenta este ca, in acest caz, vorbim de o campanie electorala.

 

In Caracas, Venezuela, a aparut billboardul prezentat alaturi care indeamna oamenii sa participle la referendumul care ar trebui sa-i ingradeasca dreptul la o noua candidatura presedintelui in exercitiu Hugo Chavez. Billboardul a fost instalat deasupra unei autostrazi si invita oamenii sa mearga la vot. Cat de efficient este mesajul si billboardul in sine, vom afla dupa 15 august cand venezelenii vor merge la vot si vor spune daca si in ce masura campania si-a facut efectul dorit de initiatori.

Data publicării: 9 August 2004 | 10:07
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Bogdan Naumovici - primul director de creatie regional roman

A aparut Imagoo Februarie 2005

La CITY FM, Baghera e “Stranger In The Night”

Sarmalele Reci ataca Nord-Vestul la sfirsit de saptamina


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server