nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Gavrila&Asociatii isi suna prietenii de la tropice cu Upgrade International de la Zapp

Barbados. Soarele se ridica peste plaja intinsa... Cat vezi cu ochii, oceanul se asterne albastru-verzui, pana la cerul fara nori.

Undeva, aproape de apa, langa o cabana de stuf, un localnic relaxat - cum altfel? -, cu ochelari de soare, inchiriaza placi de surf. N-are inca nici un client. Asculta muzica si se gandeste. Oare la ce? La cine?... La partenerul lui de afaceri din Romania, care nu mai suna.

 

CUT! Incepand din vara aceasta, romanii isi pot suna partenerii de afaceri si prietenii in aproape toata lumea. Inclusiv in Jamaica, Bahamas, Haiti, India sau Egipt. Upgrade International de la Zapp a adaugat 20 dintre cele mai frumoase si exotice locuri din lume pe lista tarilor unde poti suna cu 19 centi/minut, acoperind astfel 130 de tari.

 

Campania “Suna-i!”, dezvoltata de atelierul de creatie Gavrila&Asociatii, comunica cu umor - si un strop de ironie - beneficiile noului produs Upgrade International de la Zapp. “Am reluat indemnul adresat romanilor, acela de a fi in legatura cu prietenii si partenerii din strainatate. Date fiind noile destinatii “de vis” accesibile prin Upgrade International, am plasat personajele pe acele meleaguri insorite si am adaptat situatiile si profesiile la specificul local. Si, in sfarsit, Gavrila&Asociatii isi pot inaugura filiala din Bahamas”, spune Octav Gheorghe, director de creatie la Gavrila&Asociatii.

 

Autenticitatea campaniei a fost asigurata si de Pascal, un camerunez posesor a trei diplome universitare, protagonistul fotografiei "Barbados".

 

“Iar ca sa ne facem intelesi de toata lumea, am vorbit pe limba fiecaruia. Le-am spus turcilor, maghiarilor si vorbitorilor de engleza din Romania ca pot suna in tarile lor la tarife romanesti. Anunturile aparute in presa de limba turca, de exemplu, “Antalia ile Eforie ayni fiyata”, adica “Antalia la preturi de Eforie”, ilustreaza clar mesajul campaniei: convorbiri internationale la tarife nationale prin Upgrade International de la Zapp.”, completeaza Octav Gheorghe.

Parfumul exotic al ideii si al executiilor i-a cucerit pe Marius Melesteu, Robert Redeleanu si Ovidiu Caprita de la Zapp. Cocktailul comunicational - un mix de insertii in presa scrisa, spoturi radio si poster - a fost preparat de Octav Gheorghe, copy si director de creatie, si Paul Goti, art. Va lasam sa-l savurati si va dorim o vacanta placuta!

Data publicării: 24 August 2004 | 10:20
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by