nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

“Copiii urati ajung DJ la posturile radio”

Autoritatea britanica pentru reglementarea standardelor in publicitate (ASA) a dat curs reclamatiior cetatenilor impotriva concursului “Ugly Kids”, al postului radio The Edge. Drept urmare, organizatorii au fost nevoiti sa puna capat campaniei si sa dezvaluie castigatorii inainte de termen.

 

Campania contine fotografiile a trei “copii” cu diformitati faciale: unul dintre ei are barbia anormal de mare, ii lipseste un dinte si invita oamenii sa voteze on-line pentru a se ajunge la decizia finala - care este cel mai urat dintre copii.

 

Campania a rulat in orasele Wellington, Auckland, Christchurch si Dunedin, unde au fost lipite postere in refugiile statiilor de autobuz. Posterele nu mentionau postul de radio ca fiind initiatorul campaniei. Deasemenea, posterele nu explicau ca cei “trei copii” erau de fapt trei dintre DJ-ii postului de radio, nu oferea nici un fel de indiciu ca ar fi vorba despre un concurs insa mentiona: “Totul va fi mai clar incepand cu 20 Septembrie”.

 

Directorul executiv ASA, Glen Wiggs, a declarat ca a fost inregistrat  un numar mare de plangeri la adresa campaniei. Plangerile s-au referit in special la faptul ca exista pericolul unei cresteri a atitudinilior ostile si ridiculizatoare fata de copiii cu handicap fizic.

 

In urma deciziei ASA, postul de radio a fost nevoit sa schimbe posterele si sa anunte rezultatul final al concursului. JJ a fost castigatoarea cu peste 30.000 de voturi.

 

Directorul de marketing al postului de radio, Darryl Paton, s-a aratat surpins de reactiile starnite de campanie. “Acest tip de campanie este o practica uzuala in lumea publicitatii moderne si se numeste Tease Campaign”. Patton a tinut sa sublinieze ca nici o plangere nu a fost inregistrata din partea ascultatorilor fideli ai postului de radio, ci numai din partea unor oameni care nu stiau despre ce este vorba.

 

“In ciuda interdictiei survenite din partea ASA, campania a facut toti banii, si-a atins scopul. Am inregistrat mai mult de 50.000 de voturi pe website-ul nostru”, a mai spus Patton.

Data publicării: 20 septembrie 2004 | 12:00
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Schering AG inventeaza contraceptivul starii de bine

Prin noua campanie promotionala, Skol umple buzunare dintr-o alunecare

Romexterra Bank lanseaza alte doua carduri VISA

Cohn&Jansen aduce agentia olandeza de comunicare KesselsKramer la Bucuresti!


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server