Proximity Worldwide este cea mai premiata retea de agentii la John Caples Awards 2004

Proximity Worldwide a fost desemnata cea mai premiata retea de agentii la John Caples Awards 2004, aducand in galeria premiilor sale 27 de trofee dintr-un total de 104 acordate, mai mult decat orice alta retea internationala. 

Proximity Worldwide a obtinut 6 locuri intai, 9 locuri doi si 12 locuri trei.  Proximity Canada si Pepsi Canada au castigat si premiul special “Courageous Client”, pentru campania Diet Pepsi Home Challenge. Agentiile locale care au contribuit la clasamentul final sunt Proximity London, Proximity Madrid, Proximity New Zeeland, Proximity Austria, Proximity Canada, Proximity Portugal si agentiile-partenere DEC (Spania) si Craik Jones Mitchell Voelkel (Marea Britanie).

Fred Koblinger, Creative Champion Proximity Worldwide, afirma referindu-se la acest succes: “Suntem deosebit de incantati. John Caples Awards este unul dintre cele mai prestigioase festivaluri de publicitate din lume. Cel mai important aspect al acestui succes este acela ca el a fost determinat de contributia colectiva a opt agentii din sase tari de pe trei continente. Trebuie insa sa ne pastram pozitia in  top!”

Aceasta noua serie de premii urmeaza nominalizarii retelei Proximity ca lider in clasamentele festivalurilor de la Cannes (Cannes Direct), ECHO si Caples Awards din 2003.